همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان در اختصاصی‌ترین مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز نوجوانان به یک مدال نقره و یک برنز دست یافتند. پریناز حاجیلو شگفتی این دوره از مسابقات شد.

Tabletennis

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، با اتمام اپن جهانی نوجوانان که از تاریخ 12 تا 14 آبان در براتیسلاوای اسلواکی برگزار شد، نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک مدال برنز و یک مدال نقره شدند.

در این مسابقات پریناز حاجیلو دختر 15 ساله کشورمان با خلق شگفتی و پیروزی مقابل حریفان قدرتمندی از لهستان و اوکراین در مرحله گروهی و حریفانی از سوئد، لهستان و فرانسه در مرحله حذفی موفق به کسب مدال ارزشمند برنز مسابقات انفرادی نوجوانان دختر شد. .

آریا امیری ۱۵ ساله و و رادین خیام ۱۴ ساله که از نوجوانان برتر کشورمان‌ می‌باشند، در مسابقات دوبل نوجوانان پسر با پیروزی مقابل تيم‌هاي دو نفره آلمان، فرانسه، اسلواکی و قبول شکست مقابل تیم دوبل کرواسی نشان نقره این دوره از مسابقات را به دست آوردند و این درحالی بود که در بازی فینال ۲-۱ از حریف پیش بودند. این دو پسر نوجوان متاسفانه در مرحله ۳۲ ورزشکار برتر انفرادی از دور مسابقات حذف شدند.

از طرفی تیم مشترک دوبل ایران و اوکراین با ترکیب کیمیا رستمی ۱۴ ساله و و یار اوکراینی‌اش به جمع 8 تیم برتر راه یافتند و همچنین تیم دوبل حاجیلو و صفایی موفق شدند در جمع 16 تیم برتر دوبل حضور یابند.

شیما صفایی، نوجوان ۱۴ ساله کشورمان که چندی پیش در مسابقات تور ایرانی بزرگسالان کشورمان مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده بود، توانست با شایستگی کامل در جمع 8 بازیکن برتر مسابقات انفرادی نوجوانان قرار بگیرد.

کد خبر 387666

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha